چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم شهرداری ارومیه با شکست پیکان تهران به صعود به دیدار نهایی امیدوار شد. بانک سرمایه با شکست ثامن به فینال رسید.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، یادواره 200 شهید والیبالیست روز یکشنبه (9 اسفند) در شهرهای مشهد و ارومیه پیگیری شد.

تیم شهرداری ارومیه میزبان پیکان تهران بود و سه بر یک حریف خود را شکست داد تا امیدش به صعود زنده بماند. این مسابقه که 130 دقیقه طول کشید، بیش از پنج هزار تماشاگر داشت.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی، سرمربی تیم شهرداری ارومیه در ست دوم این مسابقه 28 بر 26 مغلوب پیکان، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شدند، اما در ست‌های اول، دوم و سوم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 14 به پیروزی رسیدند.

پیکان با پذیرش این شکست روز چهارشنبه 12 اسفند ماه در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود تا تیم صعودکننده در این مسابقه مشخص شود.

در سالن مهران مشهد نيز تیم‌های ثامن‌الحجج خراسان و بانک سرمایه به مصاف یکدیگر رفتند كه شاگردان جبار قوچان‌نژاد با پذیرش شکست سه بر یک برابر میهمان خود از راه‌یابی به دیدار نهایی بازماندند.

تیم بانک سرمایه در ست نخست این مسابقه 28 بر 26 مغلوب ثامن شد، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 22 و 25 بر 20 به پیروزی رسید تا به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کند.

این مسابقه 130 دقیقه طول کشید و دو هزار و 500 تماشاگر در سالن مهران مشهد داشت.

کد خبر 326966

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha